BADANIE MISJI ZAKUPOWEJ KLIENTÓW W DUŻEJ SIECI HANDLOWEJ

 

Ponieważ Klient oczekiwał w ramach cyklu prowadzonych badań odpowiedzi na zjawiska, na które wprost trudno odpowiedzieć gotowymi algorytmami analitycznymi, skonstruowaliśmy dedykowane zestawy analityki video, złożone zarówno z renomowanego oprogramowania, jak i specjalnie utworzonych algorytmów analitycznych. Dzięki temu uzyskaliśmy kombinację narzędzi, umożliwiających uzyskanie właściwych wyników. Następnie w sieci sklepów zainstalowano zestawy kamerowe i dokonano pomiarów i badań. Duża ilość danych i właściwa ich korelacja pozwoliła wyciągnąć wnioski z badania, jak usprawnić obsługę i układ sklepów, żeby Klienci zauważali zmiany oraz jakie są motywatory i ograniczenia odwiedzających sklep. Co ważne wszystkie dane były analizowane wyłącznie statystycznie, bez możliwości profilowania konkretnych konsumentów.

W badaniu wykorzystano zaawansowane algorytmy, jak:

  • Klasyfikację klientów
  • Strefowanie
  • Rozkłady temperaturowo-kierunkowe
  • Time Compressor
  • Tag&Track
  • i inne